چرا فروشگاه اينترنتي میهن مدیا ؟
ابتدا تحویل کالا درب منزل شما سپس دریافت مبلغ توسط مأمور پست (تحت پوشش شرکت پست ایران)
ارسال کالای شما به تمامی نقاط ایران بین 2 تا 9 روز (بـا سیستم پست پیشتاز و قابلیت رهگیری کالا)
بسته بندی مطمئن محصولات شما در پـکیج و قاب اصلی و استاندارد ( گارانتی تمام محصولات )



حل المسایل کتب مهندسی مکانیک

6000 تومان
کتاب های مهندسی برق - قدرت

15000 تومان
تقویت حافظه

9800 تومان
آموزش گام به گام بورس

3000 تومان
بانک کامل مرجع دکتر وین دایر- 1

9800 تومان
بانک کامل مرجع دکتر وین دایر- 2

9800 تومان
آموزش تند خوانی دکتر سیدا

6500 تومان
سخنرانی ابر یادگیری دکتر احمد حلت

5950 تومان
تكنولوژي فكر دکترعلیرضا آزمندیان

9800 تومان



سمینار بزرگ ابر یادگیری دکتر احمد حلت


دکتر حلت در این سمینار، رازهای و روشهای یادگیری بسیار موثری را برای به خاطر سپردن بهتر مفاهیم، اطلاعات، ارقام و فرمول ها و... آموزش می دهد.
"ثروت واقعی تو میزان آگاهی توست"
شما با دیدن این سمینار قادر خواهید بود:
• یک عدد 100 رقمی را در کمتر از 5 دقیقه به خاطر بسپارید
• خیلی آسان نام ها و چهره ها را به خاطر بسپارید
• به راحتی 200 سماره تلفن را در یاد داشته باشید
• روشی فوق تصور برای حفظ کردن فرمول های دشوار بیاموزید
• می توانید یک صفحه را در یک دقیقه بخوانید و به خاطر بسپارید
بیوگرافی دکتر احمد حلت:
احمد حلت در 17 بهمن 1341 در يكي از مناطق مركزي شهر تهران به دنيا آمد. در رشته رياضي و فيزيك فارغ التحصيل و جهت تحصيل در علوم روان شناسي وارد دانشگاه شد. پس ا ز آن در دانشگاه علامه طباطبايي رشته علوم ارتباطات و روزنامه ‌نگاري را به پايان برد. سپس موفق شد در ارديبهشت ماه 1384/ مي 2006 مدرك دكتراي روان‌شناسي باليني خود دريافت كند.او در سال 1368 براي اولين بار و به صورت رسمي به آموزش تكنيك‌هاي موفقيت در كنار آموزش تندخواني پرداخت. ايشان نام خود را به عنوان اولين ايراني آموزش دهنده راهكارهاي موفقيت در ايران و خاورميانه ثبت نمود، و تاكنون بيش از دو ميليون نفر تحت آموزش مستقيم تكنيك‌هاي موفقيت در كشور قرار گرفته‌اند. حلت در سال 1377 به انتشار مجله موفقيت پرداخت. مدير مسوول و صاحب امتياز ماهنامه موفقيت اينك رهبري تيم موفقيت ايران را عهده‌دار است. در اغلب شهرها و دانشگاه‌هاي مهم كشور به ارائه سمينارهايي تحت عناوين مختلفي كه در ادامه آمده، اقدام نمود. حلت همواره در فكر نوآوري و خلاقيت بوده و موسسه فرهنگي همه راز موفقيت نيز از جمله موسسات تحت سرپرستي ايشان با هدف گسترش فرهنگ مثبت‌نگري و موفقيت است. استاد حلت طرح جهاني دهكده موفقيت را در فروردين ماه 1380 به مردم خوب كشورمان هديه داد. او معتقد است روزي دهكده جهاني موفقيت به بزرگترين مركز تحقيقاتي جهان تبديل خواهد شد و البته اين حق مسلم ايرانيان است. استاد حلت بيش از 200 برنامه در شبكه جهاني جام جم ارائه نمود و در اين برنامه‌ها به ايرانيان ساكن كشورهاي مختلف جهان رازهاي كسب موفقيت و شادابي در زندگي را آموزش داد. او محبوبيت چشمگيري در اين برنامه‌ها پيدا كرد. تا جايي كه به عنوان كارشناس منتخب شبكه جهاني جام جم انتخاب شد. هدف اصلي استاد ترويج و اشاعه فرهنگ مثبت‌نگري در جامعه است. او معتقد است به راز بزرگ موفقيت و قدرت دست يافته كه مصداق آيه و اما بنعمت ربك فحدث آن را با خلوص نيت در اختيار هم ميهنان عزيزش قرار مي‌دهد.
ارائه محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب و با کیفیت و همچنین گارانتی تعویض محصولات نشان از اهمیت رضایت مشتری در نزد ما می باشد.

فروشنده: کیانا شاپ
قیمت: 5,950 تومان
روش خرید: برای خرید سمینار بزرگ ابر یادگیری( دکتر احمد حلت)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر